RODO

OFERTA

Polityka Prywatności

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez OPW POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zamiany 8 LU202, 02-786 Warszawa

Przetwarzanie danych osobowych klientów i osób reprezentujących klientów

  • Administratorem danych osobowych jest OPW POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zamiany 8 LU202, 02-786 Warszawa, Sąd Rejonowy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000802498, NIP 9512490058 („OPW Poland Sp. z o.o.”).
  • Dane osobowe są przetwarzane dla celów:
    a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – realizacji umowy, jaka łączy OPW Poland Sp. z o.o. z klientem
    b) art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO – wykonywania bieżącej współpracy pomiędzy OPW a klientem
    realizacji prawnie usprawiedliwionych celów OPW Poland Sp. z o.o., tj. nawiązywania kontaktów z klientem lub osobami reprezentującymi klienta
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia umowy z OPW Poland Sp. z o.o.
  • Odbiorcami danych osobowych, czyli podmiotami, którym Administrator może ujawniać dane osobowe mogą być:
  1. Firmy księgowe lub audytorskie, które prowadzą rozliczenia księgowe lub świadczą usługi audytorskie na rzecz OPW Poland Sp. z o.o.,
  2. Banki i instytucje świadczące obsługę finansową OPW Poland Sp. z o.o.,
  3. Kancelarie prawne świadczące obsługę prawną OPW Poland Sp. z o.o.,
  4. Firmy transportowe lub kurierskie i firmy zapewniające wsparcie i zarządzanie łańcuchem dostaw OPW Poland Sp. z o.o.,
  5. Centra logistyczne i magazynowe, zapewniające wsparcie i zarządzanie procesami logistycznymi oraz gospodarką magazynową OPW Poland Sp. z o.o.,
  6. Firmy produkujące i dostarczające produkty do OPW Poland Sp. z o.o. oraz z ramienia i w imieniu OPW Poland Sp. z o.o.,
  7. Firmy informatyczne i firmy zapewniające wsparcie i zarządzanie infrastruktury OPW Poland Sp. z o.o.,
  8. Firmy zajmujące się obsługą marketingową OPW Poland Sp. z o.o.

 

  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności prawa podatkowego, Kodeksu cywilnego (okres przedawnienia roszczeń) lub ustawy o rachunkowości.
  • Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, OPW Poland Sp. z o.o. informuje o prawie dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
  • OPW Poland Sp. z o.o. informuje o prawie do przenoszenia danych przetwarzanych w zautomatyzowanych systemach przetwarzania oraz do sprzeciwu odnośnie przetwarzania.
  • OPW Poland Sp. z o.o. informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego kontrolującego sposób przetwarzania danych osobowych.

Przetwarzanie danych osobowych kierowców i osób dostarczających oraz odbierających towar z siedziby lub magazynów OPW POLAND SP. Z O. O.

 

  • Administratorem danych osobowych jest OPW POLAND spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Zamiany 8 LU202, 02-786 Warszawa, Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000802498, NIP 9512490058 („OPW Poland Sp. z o.o.”).
  • Dane osobowe są przetwarzane dla celów:

a) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacji umowy, jaka łączy OPW Poland Sp. z o.o. z klientem, której postanowienia wskazują osobę uprawnioną do odbioru towaru

b) art. 6 ust. 1 lit. f RODO – wykonywania bieżącej współpracy pomiędzy OPW Poland Sp. z o.o. a klientem oraz osobą uprawnioną do odbioru towaru,

c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO- realizacji prawnie usprawiedliwionych celów OPW Poland Sp. z o.o., tj. zapewnienie bezpieczeństwa odbioru towarów, zapewnienie bezpieczeństwa na terenie siedziby OPW Poland Sp. z o.o. oraz magazynów OPW Poland Sp. z o.o., przy czym dane osobowe mogą być rejestrowane przez system monitoringu wizyjnego.

  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do odbioru towarów od OPW Poland Sp. z o.o.

Odbiorcami danych osobowych, czyli podmiotami, którym Administrator może ujawniać dane osobowe mogą być:
a) Firmy księgowe lub audytorskie, które prowadzą rozliczenia księgowe lub świadczą usługi audytorskie na rzecz OPW Poland Sp. z o.o.,
b) Kancelarie prawne świadczące obsługę prawną OPW Poland Sp. z o.o.,
c) Firmy informatyczne i firmy zapewniające wsparcie i zarządzanie infrastruktury OPW Poland Sp. z o.o.

d)Firmy transportowe lub kurierskie i firmy zapewniające wsparcie i zarządzanie łańcuchem dostaw OPW Poland Sp. z o.o.,

e) Centra logistyczne i magazynowe, zapewniające wsparcie i zarządzanie procesami logistycznymi oraz gospodarką magazynową OPW Poland Sp. z o.o.,

f) Firmy produkujące i dostarczające produkty do OPW Poland Sp. z o.o. oraz z ramienia i w imieniu OPW Poland Sp. z o.o.,

g) Banki i instytucje świadczące obsługę finansową OPW Poland Sp. z o.o.,

h) Firmy zajmujące się obsługą marketingową OPW Poland Sp. z o.o.

 

  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności prawa podatkowego, Kodeksu cywilnego (okres przedawnienia roszczeń) lub ustawy o rachunkowości oraz o ochronie danych osobowych.
  • OPW informuje o prawie dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
  • OPW informuje również o prawie do przenoszenia danych przetwarzanych w zautomatyzowanych systemach przetwarzania oraz do sprzeciwu odnośnie przetwarzania, które odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  • OPW informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego kontrolującego sposób przetwarzania danych osobowych

 

    OPW POLAND SP. Z O. O.

     

    OPW POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    Ul. Zamiany 8, lok. LU 202
    02-786 Warszawa, Polska

    opwpoland@gmail.com

    Telefon: 508117272                                      

    www.opwpoland.pl

     

     

    OGÓLNE WARUNKI WSPÓŁPRACY HANDLOWEJ Z PARTNERAMI HANDLOWYM

    I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

     

    1. Słownik pojęć:
    2. OWWH – Ogólne warunki współpracy handlowej z partnerami handlowymi OPW POLAND sp. z o.o.; – zbiór zasad i wytycznych określający warunki współpracy handlowej oraz realizacji zleceń pomiędzy OPW POLAND sp. z o. o. a jej Kontrahentami;
    3. Dostawca – OPW POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Zamiany 8 LU 202
    4. Partner handlowy – przedsiębiorca, który na podstawie indywidualnych ustaleń z Dostawcą, prowadzi sprzedaż Produktów oraz Kupujący produkty sprzedawane przez OPW POLAND sp. z o. o. lub za jej pośrednictwem;
    5. Producent – wytwórca, producent, pośrednik, sprzedawca, przedsiębiorstwo handlowo- usługowe, sprzedające produkty lub usługi do OPW POLAND sp. z o. o., Jako producenta rozumie się wytwórcę, Importera, procenta, pośrednika handlowego, sprzedawcę, pierwotny właściciel produktu sprzedawanego za pośrednictwem OPW POLAND sp. z o. o., od którego na mocy przepisów prawa OPW POLAND zakupiło towary bądź usługi.
    6. Produkty – produkty i usługi sprzedawane, wykonywane, zlecana za pośrednictwem lub przez OPW POLAND sp. z o.o.;
    7. Cennik – aktualny zestawienie cen produktów stanowiącej podstawę oferty OPW POLAND z o.o. obowiązujący w dniu złożenia zamówienia. Za cennik przyjmuje się indywidualna wycenę, przygotowaną w oparciu o dostarczone drogą e-mai lub telefonicznie dane. Cennik ogólny prezentowany na stronach internetowych lub platformach handlowych nie określa ostatecznie obowiązującej ceny produktu i nie jest ofertą handlową w rozumieniu kodeksu handlowego.
    8. Oferta Handlowa – ofertą handlową jest indywidualnie przygotowana wycena, w oparciu o dostarczone dane na wskazany adres e-mail. Jest to propozycja handlowa zawierająca cenę oraz opis ustaleń pomiędzy stronami, która może być traktowana jako indywidualny cennik.
    9. Zamówienie –oświadczenie zawierające wolę zawarcia umowy kupna- sprzedaży Produktów lub usług, złożone przez Partnera handlowego/ klienta, zgodnie z OWWH, w formie pisemnej.
    10. Zlecenie – złożone w formie pisemnej zamówienie towarów lub usług.
    11. OPW POLAND sp. z o. o. – dostawca, sprzedawca, pośrednik w obrocie towarami i usługami – przedsiębiorstwo zlecające dostawę lub sprzedaż produktów pomiędzy Producentem a Partnera Handlowego;
    12. Strona – stronami transakcji handlowych zawieranych pomiędzy OPW POLAND sp. z o. o. a jej Partnerami handlowymi są każdorazowo: Dostawca – sprzedający towary lub usługi, Partner handlowy – zakupujący towary lub usługi od Dostawcy oraz Producent- dostarczający produkty lub usługi do dostawcy.
    13. OWWH dotyczą sprzedaży Partnerom handlowym Produktów znajdujących się w aktualnej ofercie Dostawcy. Stanowią one integralną część umów zawieranych pomiędzy Dostawcą i Partnerami handlowymi, jeżeli strony nie postanowią inaczej. Każde odstępstwo od stosowania OWWH wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
    14. OWWH mają zastosowanie wyłącznie pomiędzy przedsiębiorcami w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego.

     

    II. CENY I PŁATNOŚCI

     

    1. Ceny Produktów określone są w Cennikach/ wycenach/ ofertach handlowych itp. są cenami netto. Do ceny należy doliczyć podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT. Jeżeli nie wskazano inaczej, ceny obowiązują w PLN.
    2. Podawane ceny nie zawierają podatku Vat ani kosztów transportu, chyba że z treści oferty/ wyceny wynika inaczej.
    3. Ceny produktów są podawane indywidualnie przed przystąpieniem do realizacji zlecenia/zamówienia
    4. Ważność prezentowanych ofert cenowych 24 godziny lub do wyczerpania zapasów.
    5. Ceny podawane na stronie internetowej oraz na portalach sprzedażowych mają charakter poglądowy i nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu handlowego.
    6. Jeżeli na mocy odrębnej umowy strony nie postanowiły inaczej, obowiązuje cena podana w Cenniku, według stanu na dzień złożenia Zamówienia.
    7. Ceny dotyczą Produktów bez opakowania (palet), za wyjątkiem Produktów sprzedawanych na paletach jednorazowych (bezpłatnych). Opakowania jednorazowe nie podlegają zwrotowi.
    8. O wszelkich zmianach cen cennikowych Dostawca zawiadamia Partnerów handlowych, co najmniej na 2 dni przed realizacją zlecenia handlowego/ sprzedaży/ dostawy.
    9. Za dostarczone wyroby Partner handlowy dokonuje płatności przelewem na konto Dostawcy podane na fakturze vat pro-forma lub innej przewidzianej polskim prawem zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami, w terminie uzgodnionym indywidualnie z Partnerem handlowym. Za dzień zapłaty uważa się dzień wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Dostawcy.
    10. Realizacja zamówień, w których strony uzgodniły płatność w formie przedpłaty, możliwa będzie po potwierdzeniu wpływu środków na rachunek bankowy Dostawcy.
    11. W przypadku opóźnień w płatnościach Partnera handlowego Dostawca wstrzyma realizację kolejnego złożonego przez Partnera handlowego zamówienia, do czasu dokonania stosownych płatności. Ponadto, Dostawca ma prawo w takim przypadku zmienić Partnerowi handlowemu warunki współpracy lub rozwiązać z nim współpracę.
    12. Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany powyższych zapisów oraz zastosowania indywidulanych warunków dla Partnera.

     

    III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I OBRÓT PALETAMI

     

    1. MINIMUM LOGISTYCZNE

    Przy zamówieniach realizowanych przez Dostawcę minimalna ilość poszczególnych Produktów wynosi:

    1. dla wszystkich palet drewnianych – 24 szt. / 1 miejsce paletowe
    2. dla palet plastikowych – 6 szt./ 1 miejsce paletowe
    3. dla skrzyniopalet w tym pojemników typu BIG BOX – 3 szt./ 1 miejsce paletowe
    4. dla pojemników tylu Euro – 36 szt./ paleta
    5. dla kartonów – 50 szt./ minimum uzależnione od rozmiaru, od 3 szt. Dla szerokości 1200×800
    6. dla folii ręcznych oraz bez tubowych- 36 szt.
    7. dla taśm samoprzylepnych bez nadruki – 36 szt.
    8. dla taśm samoprzylepnych z nadrukiem – 180 szt.
    9. dla folii jumbo, folii maszynowej, folii specjalistycznych – 1 szt.
    10. dla folii z nadrukiem – 360 szt./1 paleta
    11. dla akcesoriów i dyspenserów – 1 szt.
    12. dla maszyn, urządzeń, wózków – 1 sztuka
    13. dla szkoleń – 3 osoby
    14. dla pozostałych produktów – indywidualne uzgodnienia

    Dostawca zastrzega sobie zmiany powyższych minimów oraz sprzedaży poniżej minimum logistycznego, jeśli tak uzgodni z Partnerem Handlowym.

     

    1. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
    1. Dostawca deklaruje iż dołoży wszelkich starań by towar by wysłany najszybciej jak będzie to możliwe
    2. Czas realizacji zamówienia zależny jest od indywidualnych uwarunkowań dostawcy, producenta oraz aktualnych tendencji rynkowych oraz sytuacji geopolitycznej. Czas realizacji zamówień jest ruchomy i może ulec zmianie  w dowolnym momencie.
    3. Ogólnie przyjmuje się następujące dane dostawy, dla poszczególnych produktów lub grup produktowych:
    1. dla produktów będących w stałej sprzedaży OPW POLAND – od 3 dni roboczych (inne do indywidualnego ustalenia) od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    2. dla palet drewnianych – używanych – od 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    3. dla palet plastikowych i metalowych – od 3 dni roboczych- w zależności od rodzaju palety od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    4. dla pojemników – w zależności od rodzaju opakowania oraz tendencji na rynku – od 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    5. dla folii stretch -ręcznych i maszynowych – w zależności od rodzaju folii oraz tendencji na rynku – od 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    6. dla folii specjalistycznych – w zależności od rodzaju opakowania oraz tendencji na rynku – od 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    7. dla kartonów – od 7 dni roboczych – w zależności od rodzaju opakowania oraz tendencji na rynku – od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    8. dla taśm zabezpieczających, wypełniaczy, panek, tektury itp. – od 3 dni roboczych – w zależności od rodzaju opakowania oraz tendencji na rynku – od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    9. dla produktów z nadrukiem – od 10 dni roboczych od akceptacji projektu oraz otrzymania zaliczki i potwierdzenia realizacji zamówienia przez OPW POLAND sp. z o. o.
    10. dla produktów wykonywanych na indywidualnie zamówienie od 10 dni w zależności od wymagań projektu/produktu. w zależności od rodzaju opakowania oraz tendencji na rynku – od potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez OPW POLAND w tym od otrzymania przedpłaty na rachunek bankowy OPW PLAND sp. z o. o.
    11. dla pozostałych produktów – do indywidualnego uzgodnienia pomiędzy stronami.
    1. Dostawca każdorazowo poinformuje o szacunkowym terminie dostawy oraz o ewentualnych jego zmianach.
    2. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy .

     

    1. WARUNKI PŁATNOŚCI
    2. Za sprzedawane produkty lub usługi pobierana jest opata na co strony wyrażają dobrowolną zgodę.
    3. Dokumenty sprzedażowe oraz księgowe będą przesyłane drogą elektroniczną na co strony wyrażają dobrowolną zgodę.
    4. Partner handlowy zobowiązany jest uiścić zapłatę za zamówiony towar lub usługę we wskazanej firmie i terminie przez dostawcę na podstawie przewidzianych polskim prawem dokumentów.
    5. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć a Partner Handlowy zobowiązuje się uiścić opłatę za zamówione towary lub usługi zgodnie z ustaleniami pomiędzy stronami.
    6. Partnerowi Handlowemu przysługuje prawo do zwrotu części zapłaconej zaliczki na poczet realizacji zlecenia handlowego w przypadku w przypadku braku możliwości realizacji zlecenia przez dostawce, za porozumieniem stron, jednak przed rozpoczęciem realizacji zlecenia. Za rozpoczęcie realizacji zamówienia rozumie się zlecenie druku produktów, akceptacje projektu, dostawę towaru, załadunek towarów, rezerwację terminu szkolenia, rezerwację produktu itp.
    7. Każdorazowo warunki płatności uzgadniane są pomiędzy Partnerem Handlowym a OPW POLAND sp. z o. o.
    1. Warunkiem koniecznym do wykonania indywidualnych projektów np. taśm, folii, palet, pojemników z nadrukiem lub grawerem oraz produktów sprowadzanych specjalnie dla Partnera jest przedpłata w wysokości 100% wartości zamówienia/ zlecenia.
    2. W przypadku rezygnacji z zamówionego produktu wykonywanego na indywidualne zlecenie np. nadruk, grawer, czy nie standardowy rozmiar- w trakcie realizacji zamówienia/ zlecenia, zaliczka wpłacona na poczet realizacji zlecenia, przepada w całości lub w części w zależności od stopnia realizacji zamówienia OPW POLAND sp. z o. o.
    3. W przypadku nie podjęcia w terminie produktu lub odmowy jego odebrania Partner Handlowy zostanie obciążony kosztami produktu oraz transportu w całości lub w części
    1. Odroczony termin płatności:

    Uzyskanie kredytu konsumenckiego możliwe jest wyłącznie po realizacji 5 transakcji handlowych oraz pozytywnej akceptacji przez Zarząd OPW Poland sp. z o. o. lub organ uprawniony przez zarząd  OPW Poland sp. z o. o.

    1. Termin płatności stosuje się maksymalnie dla 1 faktury a uzyskanie kolejnego terminu płatności możliwe jest wyłącznie w sytuacji opłacenia w terminie wszystkich faktur nawet jeśli te nie wymagają jeszcze płatności.
    2. Nie dopuszcza się wystawienie więcej niż 1 faktury z odroczonym terminem płatności dla Partnera Handlowego.
    3. W przypadku nieterminowych płatności OPW POLAND zastrzega sobie prawo obciążenia dodatkowymi kosztami w ciągu 7 dni od wystąpienia opóźnienia w płatności oraz ustawowymi odsetkami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    4. W przypadku zakupu i odbioru towarów z odroczonym terminem płatności jest jednoznaczne z akceptacja i poddaniem się dobrowolnej egzekucji w terminie od 14 dni od nie wywiązania się ze zobowiązania.
    5. Ceny
    6. Podawane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku Vat ani kosztów transportu.
    7. Ceny produktów są podawane indywidualnie przed przystąpieniem do realizacji zlecenia/zamówienia
    8. Ważność prezentowanych ofert cenowych 2 dni lub do wyczerpania zapasów.
    9. Ceny podawane na stronie internetowej oraz na portalach sprzedażowych mają charakter poglądowy i nie są ofertą handlową w rozumieniu kodeksu handlowego.
    10. Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany powyższych zapisów oraz zastosowania indywidulanych warunków dla Partnera.

     

    1. ZAMÓWIENIA
    2. Zamówienie powinno być złożone w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub aplikacji mobilnej i określać co najmniej: dokładną nazwę i adres Partnera handlowego, dokładny adres dostawy, nazwę produktu oraz parametry techniczne (rozmiar, waga, wariant kolorystyczny itp.). ilość, jednostkę miary, termin, sposób oraz miejsce dostawy (adres), ew. uwagi oraz być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Partnera handlowego wraz z pieczątką imienną i firmową.
    3. Zamówienia dotyczące długoterminowych dostaw (ponad 1 miesiąc) powinny zawierać orientacyjny harmonogram dostaw.
    4. Dostawy mogą być realizowane w następujący sposób:
    • Organizowane przez Dostawcę – transport samochodowy, morski, lotniczy, kolejowy
    • Odbiór własny z miejsca wskazanego jako miejsce odbioru przez OPW POLAND sp. z o. o. lub jego przedstawiciela,
    1. Odbiór osobisty może odbywać się wyłącznie po wcześniejszym potwierdzeniu i uzgodnieniu warunków odbioru oraz rezerwacji terminu oraz dokonaniu płatności za towar.
    2. W celu wydania towaru niezbędne jest podanie danych kierowcy, pojazdu oraz danych firmy i otrzymanie pisemnego potwierdzenia daty i miejsca odbioru od OPW POLAND sp. z o. o.
    3. Towar odbierany osobiście po dokonaniu załadunku i opuszczeniu placu, nie podlega wymianie ani zwrotowi.
    4. OPW POLAND sp. z o. o. nie odpowiada za uszkodzenia towaru w trakcie transportu, w szczególności, wykonywane transportem Partnera Handlowego lub firm działających na zlecenia Partnera Handlowego.
    5. Partner Handlowy zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia produktu przed załadunkiem a przy dostawach pod wskazany przez Partnera adres maksymalnie do 2 godzin od rozładunku. Czas ten może zostać wydłużony do 48 godzin od rozładunku, w przypadku zamówień w ilościach pełno pojazdowych.

    W innym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane ani uwzględniane.

    1. Podczas transportu wyrobów OPW POLAND sp. z o. o., palety muszą być zabezpieczone pasami i narożnikami wg instrukcji „Warunki załadunku, rozładunku i przechowywania wyrobów „Międzynarodowych wytycznych odnośnie bezpiecznego mocowania ładunków w transporcie drogowym”.
    2. Dostawy (DAP) organizowane przez Dostawcę będą realizowane tylko w przypadku, gdy do miejsca dostawy jest możliwy dojazd pojazdami o masie całkowitej do 40 ton i długości całkowitej do 16,5 m, bez względu na warunki atmosferyczne.
    3. Przewoźnik ma prawo odmówić dojazdu do miejsca rozładunku w przypadku zaistnienia zagrożenia uszkodzenia pojazdu lub wyrządzenia szkody albo zażądać od odbiorcy pisemnego oświadczenia o wzięciu pełnej odpowiedzialności prawnej i materialnej za ewentualne szkody przewoźnika lub za uszkodzenie przewożonego ładunku.
    4. Jeżeli istnieją jakiekolwiek ograniczenia, uniemożliwiające poruszanie się samochodów ciężarowych, Partner handlowy zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Dostawcę i dostarczyć stosowne zezwolenia.
    5. Jeżeli miejscem dostawy Produktów jest inne miejsce niż adres Partnera handlowego, Partner handlowy zobowiązany jest wskazać dokładny adres odbioru oraz dane osoby upoważnionej do odbioru (imię, nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego).
    6. Jeżeli realizacja Zamówienia we wskazanym terminie nie jest możliwa, Dostawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Partnera handlowego. Dostawca w momencie dostępności Produktu poinformuje o możliwym terminie dostawy Partnera handlowego. Partner handlowy w terminie 2 dni roboczych zaakceptuje pisemnie (fax, email) zaproponowany termin dostawy albo anuluje złożone Zamówienie.
    7. Partner handlowy ma prawo dokonać zmian w Zamówieniu lub je anulować, nie później jednak, niż na 3 dni robocze przed planowaną dostawą. Zmian tych, Partner handlowy może dokonać wyłącznie w formie pisemnej, odpowiadającej formie Zamówienia (z oznaczeniem zamówienia, którego zmiany lub anulowanie dotyczą).
    8. Zmiana harmonogramu dostaw traktowana jest jako zmiana zamówienia i może wiązać się z przesunięciem terminu dostaw a także dodatkowymi kosztami dostawy.
    9. W przypadku nieodebrania Produktów w terminie zgodnym z upoważnieniem, będą one gotowe do odbioru następnego dnia roboczego.
    10. W przypadku nieodebrania Produktów w ciągu 2 dni roboczych, Dostawca zastrzega sobie prawo do ich odsprzedaży.
    11. W przypadku nieodebrania Produktów towarów w dniu dostawy, partner zostanie obciążony kosztami dostawy.
    12. Dostawca zastrzega sobie prawo do ich odsprzedaży.
    13. Dostawca nie odpowiada za błędy w zamówieniach i ma prawo obciążyć Partnera handlowego kosztami powstałymi na skutek takiego błędu.
    14. W przypadku rezygnacji Partnera handlowego z odbioru zamówionych Produktów niestandardowych lub wyprodukowanych na specjalne zamówienie, Dostawca ma prawo obciążyć go kosztami produkcji, magazynowania, transportu oraz innymi kosztami wynikającymi z realizacji zlecenia, a poniesionymi w związku z jego realizacją.
    15. Partner handlowy ma obowiązek dokonać rozładunku zamówionych Produktów w ciągu 2 godzin od chwili przyjazdu do miejsca przeznaczenia. Dostawca ma prawo obciążyć Partnera handlowego kosztami przestoju trwającego ponad 2 godziny.
    16. Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia takie jak: rozładunek Produktów w kilku miejscach, przepakowanie, przeładunek lub podanie niewłaściwego miejsca dostawy, obciążają Partnera handlowego, o ile strony nie postanowią inaczej.
    17. Wybrane Produkty dostarczane są na paletach zwrotnych, lub pakowanych na paletach jednorazowych.
    18. W przypadku dostarczenia przez Partnera handlowego do Dostawcy palet uszkodzonych lub innego producenta, Partner handlowy zobowiązany jest do ich odbioru na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Po tym terminie Dostawca ma prawo do zutylizowania tych palet na koszt Partnera handlowego.
    19. Partner handlowy jest zobowiązany do sprawdzenia w momencie dostawy dostarczonych Produktów pod względem ilościowym i jakościowym. W przypadku niezgłoszenia Dostawcy zastrzeżeń, co do stanu lub ilości Produktów, przyjmuje się że odbiorca otrzymał towar w stanie zgodnym z dokumentem dostawy.
    20. Dostawca po odbiorze Produktów przez Partnera handlowego wystawia fakturę VAT, której oryginał przesyła pocztą lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
    21. Wydanie towaru następuje z chwilą zakończenia rozładunku zamówionych Produktów i po potwierdzeniu na dokumencie dostawy (WZ) zgodności dostawy z Zamówieniem.
    22. Z chwilą wydania Produktów odbiorcy, przechodzi na niego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru.
    23. Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany terminów dostaw Produktów lub odstąpienia od realizacji Zamówienia w przypadku zaistnienia „siły wyższej” (powódź, strajk, działania wojenne lub rozruchy, zarządzenia władz uniemożliwiające terminową realizację, awarie, braki wody, paliw, energii, pożar itp.). Dostawca powiadomi Klientów o ww. fakcie tak szybko, jak to jest rozsądnie możliwe i uzgodni nowe terminy dostaw.

     

    1. OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
    2. Dostawca nie będzie ponosił odpowiedzialności względem Partnera handlowego za jakiekolwiek szkody (w celu uniknięcia wątpliwości zarówno za poniesione straty, jak i za utracone korzyści), zaciągnięte zobowiązania, wydatki lub koszty Partnera handlowego, wynikające z jakiegokolwiek opóźnienia w dostawie Produktów (bądź ich części), które zostaną spowodowane bezpośrednio albo pośrednio przez okoliczności związane z koronawirusem (COVID-19), a w szczególności związane z:
    3. krajowymi (w tym zagranicznymi) lub międzynarodowymi ograniczeniami dotyczącymi możliwości przemieszczania Produktów lub ich części;
    4. brakami lub opóźnieniami w dostawach pochodzących od poddostawców Dostawcy;
    5. zamknięciem produkcji lub dystrybucji Dostawcy (w całości albo w części), ze względu na braki dostaw, sytuację geopolityczną, brak siły roboczej, ograniczenia nałożone przez krajowe (w tym zagraniczne) lub międzynarodowe organy lub uznane krajowe lub międzynarodowe organizacje zdrowa (w tym przez Światową Organizację Zdrowia – WHO) („Organy Władzy”), itp.;
    6. zakazami lub ograniczeniami wstępu na terytoria państw, przez które Produkty miały być przewożone lub państw odbioru zamówionych Produktów, nakładanymi przez Organy Władzy;
    7. ograniczeniami importu lub eksportu nakładanymi przez Organy Władzy;
    8. nieobecnościami w pracy pracowników Dostawcy lub osób współpracujących z nim na podstawie umów cywilnoprawnych, ze względu na chorobę lub zły stan zdrowia;
    9. zajęciami lub przejęciami aktywów Dostawcy, jego nieruchomości, itp. dokonywanymi przez Organy Władzy w związku z koronawirusem (COVID-19); h) nieobecnościami w pracy pracowników Dostawcy lub osób współpracujących z nim na podstawie umów cywilnoprawnych ze względu na kwarantannę (obowiązkową albo zalecaną) lub innymi ograniczeniami nakładanymi albo rekomendowanymi przez Organy Władzy (włączając w to nieobecności spowodowane koniecznością sprawowania opieki nad dziećmi pracowników lub współpracowników przez okres, w którym szkoły oraz przedszkola pozostają zamknięte).
    10. Powyższe ograniczenia odpowiedzialności obowiązują do momentu przedłożenia przez Dostawcę pisemnego zawiadomienia dotyczącego ich zmiany.
    11. Dostawca nie odpowiada za towar wydany Partnerowi, pozostawiony we wskazanym przez Partnera miejscu ani za uszkodzenia towaru w trakcie transportu, wykonywane transportem Partnera Handlowego lub firm działających na zlecenia Partnera Handlowego.

     IV. REKLAMACJE

    1. Dostawca gwarantuje, że Produkty będą posiadały parametry techniczne i użytkowe zgodne z uzgodnionymi z partnerem handlowym w ofercie handlowej lub podanymi w aktualnej na dzień sprzedaży deklaracji właściwości użytkowych.
    2. Reklamacje dotyczące Produktów należy zgłaszać do Dostawcy w formie pisemnej niezwłocznie – nie później niż w terminie 3 dni od daty stwierdzenia nieprawidłowości.
    3. Reklamacje dotyczące niedoborów ilościowych i uszkodzeń powstałych w transporcie należy zgłaszać w momencie odbioru dostawy, w formie pisemnej z załączoną dokumentacją zdjęciową oraz umieścić stosowny wpis na dokumencie dostawy.
    4. Partner Handlowy zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia produktu przed załadunkiem a przy dostawach pod wskazany przez Partnera adres maksymalnie do 2 godzin od rozładunku. Czas ten może zostać wydłużony do 48 godzin od rozładunku, w przypadku zamówień w ilościach pełno pojazdowych. W innym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane ani uwzględniane.
    5. Reklamację uznaje się za zgłoszoną w momencie dostarczenia wypełnionego i podpisanego zgłoszeniowego reklamacji (w formie elektronicznej bądź papierowej) przez Odbiorcę do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail biuro@opwpoland.pl lub na inny wskazany adres przez OPW POLAND sp. z o. o. lub jej partnera.
    6. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Producenta, w terminie 95 dni od dnia wpłynięcia zgłoszenia ich do Dostawcy.
    7. OPW POLAND sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanych produktów, wszystkie reklamacje oraz ewentualne zwroty, wymiany, naprawy rozpatrywane są przez producenta, zgodnie z jego wytycznymi i to on ponosi odpowiedzialność za sprzedawany za pośrednictwem OPW POLAND sp. z o. o. produkty.
    8. Towar sprzedawany za pośrednictwem OPW POLAND sp. z o. o. podlega zwrotom, wymianie lub gwarancji Producenta zgodnie z jego wytycznymi.

     V. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

    1. Dostawca i Partner handlowy ponoszą odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań zgodnie z OWWH oraz obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
    2. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wyroby zaginione lub uszkodzone w trakcie dostawy, jeżeli fakt ten nie został zgłoszony w formie protokołu różnic/uszkodzeń i nie został podpisany przez Partnera handlowego i Kierowcę realizującego dostawę.
    3. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wady i uszkodzenia Produktów powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z zasadami sztuki budowlanej montażu Produktów, niewłaściwego użytkowania Produktów oraz niewłaściwego składowania Produktów.
    4. W każdym przypadku odpowiedzialność odszkodowawcza Dostawcy wobec Partnerów handlowych ograniczona jest do rzeczywiście poniesionej straty.
    5. We wszystkich działaniach marketingowych, promocyjnych i sprzedaży Partner handlowy może wykorzystywać znak firmowy słowno-graficzny OPW POLAND SP.Z O. O. jednakże każdorazowo powinien uzyskać od Dostawcy pisemną akceptację projektu.
    6. OPW POLAND sp. z o. o. nie odpowiada za uszkodzenia towaru w trakcie transportu, wykonywane transportem Partnera Handlowego lub firm działających na zlecenia Partnera Handlowego.
    7. Odpowiedzialność za stan techniczny sprzedawanych za pośrednictwem OPW POLAND sp. z o. o. produktów ponosi Producent
    8. Towar sprzedawany za pośrednictwem OPW POLAND sp. z o. o. podlega zwrotom, wymianie lub gwarancji Producenta zgodnie z jego wytycznymi.

     VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Realizacja zamówień, każdorazowo rozumiana jest jako akceptacja zapisanych w niniejszym dokumencie Ogólnych Warunków Współpracy.
    2. Akceptacja OWWH, nie wymaga formy pisemnej
    3. Wszelkie zmiany OWWH wymagają formy pisemnej.
    4. W kwestiach nie określonych w niniejszych Ogólnych Warunkach Współpracy oraz w Umowie o Współpracy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
    5. W przypadku transakcji międzynarodowych zastosowanie mają przepisy prawa Polskiego.
    6. Ewentualne spory między Stronami rozstrzygane będą przez sądy właściwe dla siedziby Dostawcy.

     VII. OŚWIADCZENIA

    1. Oświadczamy, że jesteśmy wyłącznie pośrednikiem oraz, że działamy za zgodą producentów oraz partnerów handlowych.
    2. Oświadczamy, że posiadamy niezbędne certyfikaty, zezwolenia oraz uprawnienia do prowadzenia działalności handlowej, usługowej oraz doradczo- szkoleniowej stosownie do wymagań produtowych.
    3. Oświadczamy, że jesteśmy czynnym płatnikiem podatku Vat.

     

    wysoka jakość obsługi

    przystępne ceny

    możliwość odbioru na terenie całego kraju

    odpowiednie certyfikaty, atesty i zezwolenia